جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور زرعطار در برنامه میدون و صعود به دور بعدی

حضور زرعطار در برنامه میدون و صعود به دور بعدی

فهرست مطالب

حضور زرعطار در برنامه میدون و صعود به دور بعدی : چنانچه در شب‌های سه شنبه و چهارشنبه، پس از خبرشبانگاهی شاهد برنامه‌های شبکه ۳ سیما بوده باشید، حتماً با برنامه « میدون » آشنا بوده یا حداقل برای چند لحظه جذب دکور جذاب و صحبت‌های جدیدی که در آن ارائه می‌شود شده‌اید .

در همین رابطه باید گفت که میدون یک رقابت تلویزیونی استعدادیابی شغلیست که جایزه آن حمایت از کسب و کارهای برگزیده و برتر نوپاست . نکته قابل توجه در خصوص این برنامه نیز این است که شرکت‌کنندگانش در مراحل اولیه یا نقطه ایده‌پردازی کار خود نیستند، بلکه با وجود نوپایی کسب‌وکار خود، آن را تا مرحله‌ای با نتایج ملموس و بازدهی مالی ولو اندک رسانده و اینک در پی جذب سرمایه می باشند.

در نتیجه داوران با عنایت به دستاوردهای این افراد و مجموعه ها تا این لحظه برندگان مسابقه را مشخص می کنند و نه فقط بر اساس اهداف، چشم اندازها، سطح خلاقیت یا تئوری‌ها !

مسعود علوی

حضور زرعطار در برنامه میدون و صعود به دور بعدی

در حالی که فصل سوم این برنامه در حال ضبط است، ما در مجموعه زرعطار بر آن شدیم تا با تکیه بر جایگاه فعلی و پتانسیلی که برای برنده شدن در آن از خود سراغ داریم در این برنامه شرکت کنیم . در همین اثنا جناب سید مسعود مسعودی علوی به عنوان نماینده زرعطار در تاریخ ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۱ در مرحله مقدماتی این برنامه شرکت کرده و موفق شدند تا از مرحله نخست آن صعود کنند .
اخبار تکمیلی از حضور زرعطار در برنامه میدون متعاقباً به سمع و نظر شما خواهد رسید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا