جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برگزاری دوره تکثیر، کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی

فهرست مطالب

برگزاری دوره تکثیر، کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی : اگر بخواهیم پیشنیازهای پرورش گیاهان دارویی را برشماریم، بدون شک عوامل متعددی را می توانیم بیان کنیم؛ با این حال دانش به‌روز، تجربه و ابزار (یا منابع که سرمایه مالی، زمین، نیروی انسانی، تجهیزات و …  نیز بخشی از آن است) سه مورد از مهمترین‌ آن‌ها بوده یا عوامل مذکور را شامل می شوند .

در همین رابطه مجموعه زرعطار با داشتن دپارتمان تحقیق و توسعه خود که متشکل از متخصصانی با مدارج علمی بالا می‌باشد قادر به ارائه علوم روز و مورد نیاز دانشجویان در خصوص پرورش گیاهان دارویی و فرآوری مشتقاتی از آن‌ها می‌باشد. پرواضح است که در رابطه با برگزاری دوره‌های پرورش گیاهان دارویی عرضه اطلاعات تئوری و فنی به تنهایی نمی‌تواند یک کارآموز را به مرحله بازدهی رساند، چرا که فقدان کارزاری برای عملی کردن این دانسته‌ها مثل این است که انتظار داشته باشیم فردی با خواندن یک کتاب آموزش رانندگی این مهارت را بیاموزد .

درباره این دوره آموزشی

با توجه به این توضیحات، زرعطار نوین فارمد ایرانیان با همکاری جهاد دانشگاهی و اجوکمپ که به ترتیب تجربه، توانایی و امکانات برپایی چنین دوره‌هایی را داشته و در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت تخصصی فعالیت می کنند، بر آن شده است تا به برگزاری دوره تکثیر، کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی پرداخته و بدین ترتیب پس از پرورش نیروهایی متخصص، چند تن از کارآموزان زبده با نمرات بالا را به استخدام خود در آورد .

در همین رابطه شما می توانید اطلاعات بیشتر در خصوص دوره مورد نظر – اعم از زمان و مکان برگزاری ، سرفصل‌های آموزشی ، روش‌های کسب اطلاعات بیشتر،  نظر را در پوستر مربوطه مشاهده نمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا